Startzondag 8 september 2024

Startzondag 2024

15 augustus 2024

Er is (en wordt) hard gewerkt aan allerlei activiteiten voor jong en oud tijdens de Startzondag op 8 september. Belangrijk: voor het buffet en het bloemschikken is het nodig dat je je inschrijft (uiterlijk zondag 1 september), voor alle andere activiteiten is aanmelden niet nodig. Zien we jullie zondag 8 september ook? Lees verder voor het volledige programma.

Kerkdienst
We starten de dag met een kerkdienst in de openlucht. Dit keer in de Kraats aan de Rijnsteeg 14 (neem je eigen stoel mee). Tijdens de dienst gaan dominee Gabrich Baalbergen & Anne Verbaan voor. Mocht de buitendienst niet door kunnen gaan in verband met slecht weer, dan vindt de dienst plaats in de Brinkstraatkerk.
Na de dienst zal er gezorgd worden voor koffie en thee. We roepen u op wat lekkers te bakken. Ben jij die bakkunstenaar, maak dan je favoriete taart of verrukkelijke koeken. Wel graag even doorgeven, zo weten we wat we kunnen verwachten. Dit kan via https://edu.nl/yy6ue.

Middagprogramma
Let op! Het middagprogramma is, weer of geen weer, bij de Brinkstraatkerk. Bovendien is er de hele middag open bar. Schuif gezellig aan!

Voor de jeugd (gehele middag)
Springkussens, Rodeostier, ballenbak (binnen) en levend tafelvoetbal. Voor de jeugd is dus er van alles te doen.
Voor de tieners volgt er een speciaal programma!

Tour de eglise
Ben jij de nieuwe Wout van Aert? Draai de bovenbenen maar warm en krijg harde kuiten van het rondje om de kerken in onze regio. De route zal beschikbaar komen via Strava en kan je ophalen bij de Brinkstraatkerk.

13.30 uur Speurtocht vossenjacht en bingo
Voor alle basisschoolkinderen organiseren de leiding van de clubs een speurtocht. Rond 13.30 verzamelen we voor de speurtocht. Welkom!

13.30 uur Bloemschikken
We hopen op een mooie nazomerse dag. Bij de gedachte alleen al fleuren we al helemaal op, want tijdens de Startzondag biedt de bloemencommissie de mogelijkheid om allerlei moois te maken met bloemen. Leuk voor jong en oud! Wel even aanmelden via https://edu.nl/7nafw.

13.30 uur Op die fiets
Op een ontspannen manier de prachtige omgeving van Bennekom ontdekken? Doe dan mee aan de fietstocht. Bij de Brink ontvangt u een routebeschrijving.

15.15 – 16.15 Zing in de Kring
Zing in de Kring laat jonge kinderen Gods liefde ervaren door muziek en spel rond Bijbelverhalen. Kom jij ook samen met je kindje? Je hoeft je niet aan te melden!

15.30 – 16:15 Het hoogste lied zingen
Zing, zing, zingen maakt blij! Word jij er ook blij van? Dan is de zangworkshop met Wim van der Heide zeker een aanrader.

16:30 – 18.30 Buffet
Het leven is meer dan eten en drinken, maar tijdens de Startzondag is het mogelijk om te genieten van een heerlijke maaltijd. Eet gezellig mee en ga met elkaar aan tafel om van al het lekkers te genieten. We vragen een vrijwillige bijdrage. Aanmelden is wel nodig. Dat kan via: https://edu.nl/mrp8h.

Contact

Kom je er niet helemaal uit met het aanmelden. Neem dan contact op met per mail via startzondag@brinkstraatkerk.nl of telefonisch via 06 53 241 257.