Voor iedereen actief of niet actief in de Brinkstraatkerk, in de leeftijd tussen 20 en 45 jaar, of net een beetje daarbuiten…

Zoals je kunt zien, hebben we mooie activiteiten voor de doelgroep 20 tot 45 jaar. Sommige zijn gewoon gezellig om met elkaar te doen, andere hebben ook iets meer inhoudelijke diepgang. We vinden het in ieder geval gezellig als je meedoet, of je nu wel of niet actief naar de kerk gaat. Dus is er iets bij wat je leuk lijkt? Van harte welkom!

Hieronder kun je per activiteit wat meer informatie vinden.

De werkgroep 20-45 werkt vooral aan verbinding en betrokkenheid omdat het iedereen goed doet en God door mensen werkt.

Spreek ons gerust aan: Ruben en Mirjam Alderliesten, John Kors, Eveline van Steenbergen en Marije Hartman.

Brongroep (20-45)

Wil je graag anderen beter leren kennen en in gesprek over geloof & leven? Voel je dan van harte welkom bij de brongroep 20-45. Vorig jaar heeft deze brongroep een nieuwe vorm gekregen waarbij vaak opsplitsen in (inmiddels) 5 kringen en dat is ons goed bevallen. We hebben 3 keer per jaar een gezellige open avond. Daartussen komen de kringen 1x per maand bij elkaar, één kring doet dat elke twee weken. Na de kring kun je nog even blijven hangen aan de bar. De kringen verschillen in thema, meestal kiezen we in September nieuwe onderwerpen.

Open avond: woensdagavond 3 juli

Tijd: 20.00-21.30 uur

Plaats: De Brink

Heb je vragen of wil je meer info: Gebruik het aanmeld- en contactformulier hieronder en kies dan ‘Ik heb een vraag’ of vraag Ruben Alderliesten

Bierproeverij-avond

Het idee is om een bierproeverij te houden waarbij een ieder 3 dezelfde flesjes bier meeneemt. Wij zullen allen het bier proeven en deze beoordelen met een formulier. Kortom een gezellige avond met elkaar onder het genot van een biertje. Wees welkom zowel man als vrouw, sluit jij aan?

Datum: Vrijdag 5 april

Tijd: 20:30 uur

Locatie: volgt snel

Fijn als je je even aanmeld, dat kan bij het aanmeld- en contactformulier hieronder of vraag John Kors.

Wijnproeverij-avond

Vrijdag 19 april is er een wijnproeverij in de Brink. Lust je ook graag een wijntje en ben je benieuwd naar andermans lievelingswijn? Kom dan ook!

Neem je favoriete wijn mee en een bijpassend hapje. Misschien kun je wel iets vertellen over je favoriete wijn?

We kijken uit naar een gezellige avond met elkaar!

Groetjes, Corine en Eveline.

Datum: Vrijdagavond 19 april

Tijd: 20.30 uur

Locatie: Kelder De Brink

Fijn als je je even aanmeldt, liefst voor 12 april, dat kan bij het aanmeld- en contactformulier hieronder.

CWN hemelvaartweekend (alle leeftijden)

Lijkt het jullie ook leuk om met gemeenteleden (0 t/m 99 jaar) een lang weekend te kamperen? Tijd voor gezelligheid, elkaar op een andere manier leren kennen en een inhoudelijk programma voor jong en oud? Lees dan verder en ga mee!

Dit jaar willen we met een groep van de gemeente naar de voorjaarsconventie van CWN gaan. Er is een programma voor volwassenen, jongvolwassenen (18+ DASH), tieners/kinderen (CWJ) en oppas (0-4). De programma’s lopen parallel aan elkaar, zo kunnen ook de ouders met kinderen deelnemen aan het programma. In de ochtend is er lofprijzing met een lezing, ’s middags workshops en ’s avonds een viering, optreden of gebedsdienst. Je kunt zelf kijken welk deel van het programma je mee wilt doen, als je zelf wilt ontspannen, gezellig bij de tent zit, of er even op uit wilt is dat ook mogelijk. Het sluit mooi aan bij onze kerkvisie ‘samen geloven, samen vieren, samen doen’.

CWN (Charismatische Werkgemeenschap Nederland) houdt zich bezig met nieuwe manieren van kerk zijn, de heilige geest een plek geven in de reguliere kerkdienst, maar ook thema’s zoals duurzaamheid. Het thema van dit jaar volgt binnenkort. Garbrich is bestuurslid van CWN en gaat ook altijd naar de conventies. Wil je dus meer info van iemand die er al eens is geweest, vraag hem gerust naar zijn ervaringen. Het is voor ons ook nieuw, maar het lijkt ons mooi om hier met een groep naar toe te gaan.

Datum: Het weekend is van woensdagmiddag 8 mei t/m zondagochtend 12 mei.

Plaats: Het wordt gehouden op camping de Betteld in Zelhem. Het is ook mogelijk een huisje te huren.

Heb je vragen of wil je meer info: Gebruik het aanmeld- en contactformulier hieronder en kies dan ‘Ik heb een vraag’, of vraag Mirjam Alderliesten

Fijn als je je even aanmeld, dat kan ook bij het aanmeld- en contactformulier hieronder.

EK in de Brink (alle leeftijden)

Het lijkt ons erg gezellig om met elkaar het EK te kijken op groot scherm. De Brink kleurt oranje, de bar is geopend en de frituurpan kan aan. Kinderen, buren en opa’s & oma’s zijn ook welkom!

Zondag 16 juni 15.00 uur

Vrijdag 21 juni 21.00 uur

Dinsdag 25 juni 18.00 uur

Heb je vragen of wil je meer info: Gebruik Vul het aanmeld- en contactformulier hieronder en kies dan ‘Ik heb een vraag’, of vraag Marije Hartman

Zeilen

Na het succes van vorig jaar rijden we ook dit jaar weer naar Friesland voor een zeilavontuur. ’s Avonds lekker barbecueën en kamperen aan het water. We hebben in ieder geval 4 schippers, dus we kunnen met 4 boten, maar als er meer schippers zijn kunnen we uitbreiden!

8:00 verzamelen

8:30 vertrekken

Zaterdag 22 – Zondag 23 Juni

Heb je vragen of wil je meer info: Gebruik het aanmeld- en contactformulier hieronder en kies dan ‘Ik heb een vraag’, of vraag Gerben de Nooij.

Taizéreis

Meer info volgt.

Leeftijd: 18-35 jaar

Data: 18-25 Augustus

Heb je vragen of wil je meer info: Gebruik het aanmeld- en contactformulier hieronder en kies dan ‘Ik heb een vraag’, of vraag Garbrich Baalbergen

Inschrijfformulier activiteiten 20-45

Aanmeld- en contactformulier activiteiten 20-45

Wil je je aanmelden? Kies een activiteit om je  aan te melden. Heb je een vraag selecteer dan ‘ik heb een vraag’ onder activiteiten.

Meedoen?

Kijk waar we hulp nodig hebben