Duurzaam Bennekom wil in Bennekom de  aanjager en het centrale aanspreekpunt worden van concrete activiteiten rondom duurzaamheid. Zij wil een community gaan worden voor alle inwoners van Bennekom, kerkelijk en niet-kerkelijk, jong en oud.

Bijna elke Bennekommer weet dat ons gedrag en onze manier van leven impact heeft op de aarde. Hoe wil je deze manier van leven veranderen. Wat heeft zin? Wat doen anderen? Duurzaamheid is een fantastisch mooi onderwerp, maar het wordt al snel vaag of te groot en soms ook dwingend. Daarom helpen we elkaar door het wat kleiner, positiever en concreter te maken. Zo kun je snel aan de slag en hoef je het niet alleen te doen! Dat doen we door een actieve community te starten, open inspiratieavonden te organiseren en met onze jaarlijkse duurzaamheidscompetitie. Door het uitbrengen van een nieuwsbrief en via onze website www.duurzaambennekom.nl brengen we iedereen op de hoogte van lokale en Nederlandse activiteiten. Daarmee hopen we jullie te inspireren en te motiveren, zodat we samen de wereld een stukje mooier en beter maken. Onze inspiratie komt uit onze geloofsbasis om liefde en recht te doen aan de aarde en de mensen.
Duurzaam bennekom
Duurzaam bennekom har

Agenda 2022-2023. Bijeenkomsten zijn in De Brink vanaf 19.30

• 28 september: inspiratieavond over duurzame en gezonde voeding
  • 23 november: inspiratieavond
  • 25 januari: inspiratieavond over energiebesparing
  • 4 april: aftrap 40 dagen competitie
  • 7 juni: inspiratieavond

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen of meer info over onze activiteiten? Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar  info@duurzaambennekom.nl of kijk op www.duurzaambennekom.nl !

Kernteam: Gerard van der Laan, Han Krijgsman, Gerben Spies

Contact Duurzaam Bennekom (#8)

Contact Duurzaam Bennekom

Wilt u meer informatie over Duurzaam Bennekom, stuur dan een bericht