Van geloofsgesprekken tot elkaar ondersmeren met scheerschuim; bij Rock Steady kan het allemaal. Rock Steady is een tienerclub van de hervormde en de gereformeerde kerk in Bennekom. Uiteraard zijn er ook tieners welkom die niet in de kerk (of in een andere kerk) zitten. Het programma, samengesteld door Youth for Christ, bestaat uit een leuke afwisseling tussen gekke spelletjes en onderzoekende gesprekken over de bijbel. Naast inhoudelijk bezig zijn met het geloof en veel lol hebben, vindt de leiding het belangrijk dat leeftijdsgenoten elkaar leren kennen, daarom zijn de groepen ingedeeld per leerjaar.

Naast clubavonden organiseert Rock Steady zelfstandig én samen met de jongerenkerk NextGen regelmatig leuke activiteiten zoals een dropping, Nacht Zonder Dak of een gezamenlijk kerstevent. Lijkt het je leuk om een keer te komen? Voel je vrij om binnen te lopen! We zitten op vrijdagavond in de kelder van de Brink (aan de Krulweg in Bennekom), de toegang is gratis. Hieronder staat een schema (onder voorbehoud) wanneer welke Rock Steady-club bij elkaar komt. Actuele tijden in de agenda op de homepage of de Brinkstraatkerk app. Voor informatie of vragen kunt je het webformulier invullen.

Coördinatie: Freddy van der Sar

Contact Rock Steady (#14)

Contact Rock Steady

Wilt u meer informatie over Rock Steady,  stuur dan een bericht