Inventarisatie naar gaven en talenten van gemeenteleden van de Brinkstraatkerk

Tijdens de digitale gemeenteavond (in november 2021) is er een vraag gesteld over ínzet van ‘gaven en talenten’ Op de vraag, vanuit mijn gaven en talenten wil ik een taak vervullen’ gaf 86 % van de gemeenteleden het antwoord ‘helemaal mee eens’ of ‘mee eens’.
De Kerkenraad wil graag weten waar de kwaliteiten zitten van onze leden van de kerk. Dit om te voorkomen dat het werk in de kerk terecht komt op te weinig schouders.

We vinden het fijn als het werk in en voor de kerk door veel mensen gedragen wordt. Hart voor de kerk en enthousiasme zijn twee belangrijke ingrediënten van het samen gemeente zijn en te kunnen groeien en bloeien.

Om de gaven en talenten in kaart te brengen willen we graag een reactie ontvangen. De vragen gaan zowel over beleidsmatige (bijv. beleidsmatig meedenken in onze kerk) als praktische zaken (bijv. beamteam, koffie schenken). Het zou ons erg helpen als u wilt aangeven op welk ‘terrein’ van de kerk u uw gaven /talenten wilt inzetten.

Doet u mee? Meerdere gezinsleden kunnen deze vragenlijst invullen! U kunt de vragenlijst via de link bereiken en invullen. U kunt het ook niet-digitaal inleveren door de vragenlijst te printen en in te leveren in één van de bakken in de kerk of in de brievenbus Wildekamp 28

gaven en talenten inventarisatie

Nogmaals het beantwoorden van deze vragenlijst betekent niet dat we morgen bij u op de stoep staan. Maar we hopen hiermee wel een bestand op te bouwen van leden die we nu, mogelijk later, iets kunnen vragen. We vertrouwen op een grote respons.

De kerkenraad.

Wil je de vragenlijst liever uitprinten en dan invullen, klik dan hier voor de PDF versie die geprint kan worden.