Assistent koster/beheerder

ASSISTENT KOSTER/BEHEERDER

We zoeken een enthousiaste medewerker die onze zondagse kerkdiensten en andere kerkelijke en niet kerkelijke bijeenkomsten in ons gemeentecentrum De Brink wil begeleiden en kan optreden als gastheer/vrouw. Hierbij gaat onze voorkeur uit naar een lid van de Brinkstraatkerk.

Dit ga je doen

Als assistent koster/beheerder ben je in sterke mate het gezicht van de Brinkstraatkerk en ons gemeentecentrum De Brink. Je bent gastvrij, je kunt goed omgaan met bezoekers en je hebt van nature een dienstverlenende instelling. Je bent duidelijk en je kunt afgesproken regels handhaven. We verwachten een grote mate van zelfstandigheid, affiniteit met de huidige multimedia-systemen en een blijvende vernieuwingsinteresse. Het in gereedheid brengen en reinigen van de diverse ruimten behoort uiteraard tot de taken. Een volledige lijst aan werkzaamheden is terug te vinden in de functiebeschrijving koster/beheerder: https://tinyurl.com/rw58vj8f

Wat wij bieden

Als assistent koster/beheerder werk je samen in een team met de koster/beheerder en nog een assistent koster/beheerder. We bieden je een oproepcontract met uren in overleg en een salaris conform de salarisvoorwaarderegeling van de Protestantse Kerk in Nederland.

GeĂ¯nteresseerd?

Wil je meer informatie of wil je direct solliciteren? Neem contact op of stuur je sollicitatiebrief en CV naar André Kruijmer, lid CvK personeelszaken: 06 30098994 / Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Adres

Brinkstraat 41

6721 WR Bennekom

0318 - 414157

Info@brinkstraatkerk.nl

Routebeschrijving

Volg ons ook op: facebook